• Inloggen
  • Contact
  • Showroom

Aanvullende voorwaarden bezorging met transporteur

Lees onderstaande alstublieft aandachtig door. Bij het plaatsen van een bestelling gaat u akkoord met deze aanvullende transportvoorwaarden.

Belangrijkste punten:
- Wanneer een product beschadigd wordt bezorgd, moet u dit aantekenen op de vrachtbrief van de chauffeur. 
- Tweede bezorgpoging is niet gratis.
- Het adres moet toegankelijk zijn voor een vrachtwagen. Houd u bij de leverdag ook rekening met plaatselijke evenementen of wegafzettingen.
- Leverdagen wijzigen kan tot 12.00uur voor de dag van aflevering.
- Levering kan al vanaf 7.00uur 's morgens plaats vinden. Verwachte levertijd staat vermeld in de track en trace mail.
- Levering is tot de eerste drempel. Houd u er rekening mee dat de transporteur de producten niet binnen of in de tuin plaatst.



Indien u één of meer producten besteld die te groot zijn om met een pakketdienst te laten bezorgen, schakelen wij een transporteur in. De bestelling wordt uitbesteed aan een transporteur die toegerust is om producten met afwijkende maten of gewichten thuis te bezorgen.Bij de aflevering van de goederen wordt er door de chauffeur van het transportbedrijf gevraagd om een handtekening. Met uw handtekening geeft u aan dat u de goederen compleet en onbeschadigd ontvangen hebt . Let op: wanneer u onverhoopt schade constateert bij de levering van uw goederen, dan dient u niet zonder meer een handtekening te plaatsen. Schrijf op de (digitale) vrachtbrief "beschadigd geleverd" en plaats dan pas een handtekening.

Producten die met een transporteur bezorgd worden gaan altijd op afspraak. Indien u op de website een leverdag heeft ingevuld, gaan wij ervanuit dat u op die dag thuis bent. De transporteur wordt door ons op de door u aangegeven dag ingepland. De avond voor bezorging krijgt u een indicatie van de levertijd.

In tegenstelling tot bezorging met pakketdiensten (zoals PostNL of DPD) is een tweede bezorgpoging niet gratis. Indien u op de afgesproken dag niet thuis bent of niet telefonisch bereikbaar bent, berekent de transporteur extra kosten voor een tweede (en elke volgende) bezorgpoging. Wij zijn genoodzaakt deze kosten door te berekenen. Dit is ook van toepassing wanneer de transporteur voor of na een opgegeven indicatielevertijd, maar op de afgesproken dag langs komt voor de levering. Wanneer de transporteur onverhoopts niet in staat is om de bestelling op de afgesproken dag te leveren, worden de kosten voor een tweede leverpoging uiteraard niet doorberekend.

Indien u na uw bestelling de leverdag wenst te wisselen, kan dit kostenloos tot 12.00uur op de dag voor de afgesproken leverdag. Bij latere wijzigingen worden kosten voor een tweede bezorgpoging berekend. De kosten hiervoor vindt u in onderstaande tabel. Bij een tweede bezorgpoging worden de daadwerkelijke transportkosten gehanteerd. De bijdrage aan de transportkosten die u eventueel betaald bij het plaatsen van de bestelling zijn niet gelijk aan de daadwerkelijke kosten. Indien u er voor kiest om geen tweede afleverpoging in te laten plannen, dan wordt de bestelling retour gezonden naar ons magazijn. De kosten daarvoor zijn gelijk aan de kosten voor een tweede bezorgpoging en worden in mindering gebracht bij het terug te storten aankoopbedrag.

In onderstaand overzicht vindt u een indicatie van de kosten van een tweede bezorgpoging. Bij bestelling van meerdere artikelen in één bestelling gelden andere kosten.
 
Artikel Nederland Zeeuws-Vlaanderen en België
Kleine stokparasol €15,00 €23,00
Grote stokparasol €20,00 €28,00
Zweefparasols €25,00 €33,00
Europallets €45,00 €55,00
Halve pallets €35,00 €40,00

 
Navigatie
Het product is met succes toegevoegd aan de winkelwagen
0 in mandje - Totaal €0,00