Garantie

Wat voor soort garantie heb ik? Op al onze producten heb je standaard 1 jaar fabrieksgarantie. Staat bij een product een andere garantietermijn vermeld, dan geldt de vermelde garantietermijn.
Wat valt onder garantie? Wij hanteren de garantievoorwaarden van de fabrikant. De volgende zaken vallen onder garantie:
  • Fabricagefouten
  • Materiaalfouten
  • Kromtrekken frame
Wat valt niet onder garantie? Wij hanteren de garantievoorwaarden van de fabrikant. De volgende zaken vallen niet onder garantie:
  • Invloeden op het product van buitenaf (schimmel, spot, verkleuring van doek of lak)
  • Scheuren in stof
  • Schade aan ritsen
  • Slijtage/breken van touw
  • (Wind)schade
Aanvullende informatie producteigenschappen:

Knikvouwen

Tijdens de confectie en het vouwen van de zonwerende stoffen ontstaan knikvouwen. Deze knikvouwen kunnen bij tegenlicht donkerder lijken dan de rest van de stof. Dit is geen productiefout. Het vermindert de mate van degelijkheid van de parasol niet.

Witte breuk

Witte breuk zijn lichte strepen in doek die tijdens de verwerking ontstaan en ook bij de grootste zorgvuldigheid niet altijd kunnen worden vermeden. Dit valt derhalve niet onder garantie.

Corrosie

Vroeg of laat corrodeert elk metaal. Afhankelijk van de omgeving waarin de parasol zich bevindt gaat dit sneller of langzamer. Met name in kustgebieden, omgevingen bij zwembaden en industriële gebieden dient men rekening te houden met een sneller corrosieproces dan in andere gebieden. Metaalcorrosie is in de meeste gevallen geen grond voor reclamatie.

Inzetstukken

Bij grote parasols worden vanwege het grote oppervlak van het doek inzetstukken gebruikt. Dit betekent dat het doek uit segmenten kan bestaan.

Stok-  en opslagvlekken

Om te voorkomen dat beschermhoezen en parasoldoeken stok- of opslagvlekken vertonen, is het belangrijk om de volgende adviezen te volgen.
  • Parasols die nat zijn altijd zo snel mogelijk open laten drogen.
  • Ook bij parasols die beschermd zijn met een hoes kunnen er door een te hoge luchtvochtigheid schimmelsporen ontstaan. Wij adviseren daarom om parasols die buiten staan regelmatig te openen.
  • In principe wordt het niet aangeraden om parasols buiten te laten overwinteren. Door winterse omstandigheden en afwezigheid van ventilatie kan er condens ontstaan onder de hoes.
Ik heb een klacht of probleem. Hoe lossen jullie dit op?

Het kan zijn dat je een probleem of klacht hebt over een levering of over een product. Dat is vervelend en dat willen we graag oplossen. Wij hechten er waarde aan dat je tevreden bent over onze producten en service. Daarom kijken we samen met je naar een oplossing.

Om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen, vragen we je om je klacht of probleem altijd per e-mail aan te melden. Ons e-mailadres is klantenservice@parasol-shop.nl Voeg alstublieft de volgende informatie toe, zodat wij direct aan de slag kunnen met een oplossing.

  • Factuurnummer van je bestelling
  • Naam of artikelnummer van het product (in geval van probleem met product)
  • Één of meerdere foto's (in geval van probleem met product)
  • Beschrijving van het probleem of de klacht

Wij proberen je bericht zo spoedig mogelijk, maar altijd binnen twee werkdagen te beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Parasol-shop.nl bij is aangesloten.

Menu