Wat is de levertijd?
Onze producten worden verstuurd met DPD of een vrachtvervoerder (bij grote bestellingen).
Als je op werkdagen voor 15.00 uur bestelt (grote parasols en parasolvoeten voor 13.00uur), dan wordt je bestelling dezelfde dag verzonden en heb je ze in de meeste gevallen de volgende dag al in huis. Producten die niet op voorraad zijn worden direct in bestelling gezet bij de leverancier. De verwachte levertijd staat dan bij het product vermeld. Houd er rekening mee dat dit een indicatie is. Soms kan een levering vertraging oplopen doordat er extra drukte op de productieafdelingen van de leveranciers is, of omdat een product onverhoopt niet voorradig is. Je vindt bij de omschrijving van het product een zo specifiek mogelijk indicatie over de levertijd.
Ben je op de dag van levering niet thuis?
Wanneer de bestelling met DPD is verstuurd, wordt je pakket bij de buren bezorgt of DPD bezorgt het pakket op een pakket-punt waar je het pakket kunt afhalen.
Orders die te groot zijn om bezorgd te worden door DPD, worden door een transporteur geleverd. Je kunt zelf de gewenste leverdag aangeven. Een tweede leverpoging met een vrachtvervoerder is niet gratis, dus zorg ervoor dat je op de dag van levering thuis bent en dat de transporteur je telefonisch kan bereiken. De voorwaarden voor levering met een transporteur lees je hier: Aanvullende voorwaarden bezorging met transporteur
Let op: levertijden en bezorgindicaties zijn nooit gegarandeerd. In drukke periodes en bij onvoorziene omstandigheden kan er vertraging ontstaan.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats de producten die je wilt bestellen in de digitale winkelwagen. Daarna vul je je gegevens in en kies je een betaalmethode. Je kunt ook een account aanmaken. Met een account kun je later altijd je bestelling terugvinden en kun je nieuwe bestelling nog gemakkelijker plaatsen. Bestellen zonder dat je een account aanmaakt is uiteraard ook mogelijk.
Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
Ben je een artikel vergeten bij je bestelling? Of heb je per ongeluk toch de verkeerde kleur gekozen? Zolang je order nog niet is ingepakt, kunnen we de order nog wijzigen. Bel naar de klantenservice of stuur een e-mail. Houd er rekening mee dat door de aanpassing de order misschien niet meer op dezelfde dag verstuurd kan worden.
Als de order al ingepakt is, dan kunnen we deze helaas niet meer voor je aanpassen.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Heb je een order geplaatst, maar zie je er toch liever van af? Geen probleem. Zolang je order nog niet ingepakt is, annuleren we je order en krijg je zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug.
Sommige orders kunnen niet geannuleerd worden. Dat geldt bijvoorbeeld voor een bestelling uit de categorie horeca parasols of andere parasols die we speciaal voor je moeten laten produceren. Ook grote orders die speciaal voor je besteld worden kunnen niet altijd geannuleerd of aangepast worden. Informeer indien nodig bij de klantenservice.
Hoe worden mijn gegevens beveiligd?
Onze website maakt gebruik van een gecertificeerde SSL beveiliging. Dat betekent dat de gegevens die je invoert tijdens je bestelling niet kunnen worden onderschept door kwaadwillende. Wij zullen je gegevens nooit verstrekken aan derden en alleen gebruiken voor het afronden van je order. Lees ook ons privacy statement hierover. Je creditcard- en bankgegevens worden via je eigen beveiligde bankomgeving (iDeal, Bancontact en vooruitbetaling) of via de beveiligde omgeving van onze betalingspartner Buckaroo Payment Services (credit card) verwerkt. De beveiliging van deze gegevens is daarmee in professionele handen.
Wat betekent de voorraadstatus ‘Volledig uitverkocht’?
Producten met de status ‘Volledig uitverkocht' verwachten we binnenkort niet meer binnen te krijgen. Je kunt deze producten dan ook niet meer bestellen.
Hoe zijn de aanbiedingsprijzen opgebouwd?
Een aantal producten uit onze collectie zijn voorzien van een 'van-voor' prijs. De 'van' prijs betreft de referentieprijs bij de aankoop van één stuk, wanneer deze besteld moet worden bij onze leverancier. De meeste parasols kopen wij ruim in, zodat we eigen voorraad hebben. Daarbij krijgen we een kwantumkorting van de leverancier, die we doorberekenen aan jou als klant. Is onze voorraad op, dan vervalt de korting.